
Uppmärksamhet + relevans = hurra!
Det här blir som en del 2 av inlägget Varför funkar alltid norrskensbilder?, har du inte läst det så ta en sväng och gör det.
Det här blir som en del 2 av inlägget Varför funkar alltid norrskensbilder?, har du inte läst det så ta en sväng och gör det.
Du som jobbar aktivt med sociala medier i någon utsträckning har det garanterat. De där inläggen som ”alltid funkar”. En eller ett par go-to’s som
Minns du där i januari, när du blickade framåt på året och allt kul du skulle planera in? Nu är det slutet på mars och
“Vår nya dammsugare med TMH-teknik och en IDK3-motor är marknadens bästa!” Vänta va? Jag skiter väl i det! Vad betyder det ens? “Kommer den att
För mer än ett år sedan gjorde jag en Reel på Instagram med titeln “En onlinekurs är ingen quick fix”. Den föddes ur betraktelser av
Det är inte ovanligt att jag får frågan “vad är ett bra nyhetsbrev?”. Det är förstås olika beroende på vem du som avsändare är och
Varje år i slutet av året sätter jag mig ner med min Årsplanerare för att reflektera bakåt. Känna efter vad som funkat bra och vad
Egentligen vet jag inte om det här inlägget handlar om just digitala trender för 2022. Det kan kanske inte riktigt klassas som någon sorts “trendspaning”.
Sitter med pennan i högsta hugg och hjärnan surrar på högvarv. Det är december 2020 och jag jobbar med mitt fokusord för det kommande året.
I betalt samarbete med Wildling Shoes För mig har rutiner (i olika utsträckning) alltid varit viktigt. Men efter depressionen jag fick när jag gått ut
Låt oss prata om konvertering och onlinekurser. Innan vi dyker in så är det förstås precis som alltid väldigt nyanserat varför ens försäljning går som
I det här inlägget ska vi kika på hur du kan skapa bättre nyhetsbrev. När det kommer till att skapa mail till sin maillista (ofta
Läs bloggen
På bloggen skriver jag om nyhetsbrev, digital kommunikation och tankar om digitalt beteende – hos oss själva och hos våra kunder.