
Är det okej att skrämmas i marknadsföring?
Emellanåt kan verkligen den här onlinemarknadsföringsvärlden känns som värsta vilda västern. Nu vill jag prata om en video av en föreläsning som jag tittade på i
Emellanåt kan verkligen den här onlinemarknadsföringsvärlden känns som värsta vilda västern. Nu vill jag prata om en video av en föreläsning som jag tittade på i
Vad ska du göra i ditt företag det närmaste halvåret? I det här inlägget kommer vi både att prata om hur du kan göra för
För några veckor sedan fick jag lära mig ett par för mig nya begrepp: sunk cost fallacy och förlustaversion. Du vet när man lyckligt ovetande
Inlägget innehåller affiliatelänkar, markerade med * En av de viktigaste komponenterna när jag tar fram en lanseringsstrategi är klientens (alltså din) maillista, eller ”nyhetsbrev”. Men
Att skapa och lansera en onlinekurs är inte en quick fix för ett företag som inte redan fungerar. En stor del av mitt jobb innebär
Yes, jag vill prata om några digitala trender och tendenser för 2021. Inte nödvändigtvis vilken app som kommer vara nästa stora grej eller vilka bilder
“Jag har en opt in, men sedan mailar jag inte min lista…” Bra där! Det första steget är taget. Men om du ska hålla liv
Många av oss kan relatera till känslan av att fastna i ett hamsterhjul av innehållsskapande som bara snurrar snabbare och snabbare. Något som vi inte
Häromveckan bestämde jag och Calle oss för att det var dags att komma ut i skogen och äta lite. Mat är ju så gött när
Om du någon gång har tänkt tanken på att starta ett företag och använda internet som verktyg så mycket som möjligt för att göra det,
Jag och Maria har försökt att få till att ses ungefär hela sommaren. Men livet har tagit så stor plats att vi inte har fått
När jag började rulla igång mitt företag så sakteliga i november 2018 blev jag snabbt uppfylld av allt roligt jag ville göra. Alla idéer som
Läs bloggen
På bloggen skriver jag om nyhetsbrev, digital kommunikation och tankar om digitalt beteende – hos oss själva och hos våra kunder.