Yes! Här är den!

Den kommer inom kort till din mailinkorg också. Hittar du den inte? Titta i skräpposten för säkerhetsskull.

Nu är det bara att maila för fullt!

Jag hoppas att de har idéerna ska hjälpa dig att levla upp din e-mail marketingstrategi. Och kom ihåg varje gång du tänker att du inte har något att maila om:

 Har du nåt att säga på Instagram har du något att säga i mail. 

Dina mail är innehåll, precis som varenda Insta Story, varenda post, varenda Tiktok, varenda Facebook live, varenda inlägg på LinkedIn. 

Det är inte något orimligt ouppnåeligt. Det är bara du som pratar med din publik och potentiella kunder. Precis som i alla andra kanaler du har. 

På min blogg kan du läsa mer om maillistor, lanseringar och online företagande: hoppa in här och flanera en stund!

Redo att köra igång direkt?

Ta en titt på min kurs Kickstart: E-maillista

I kursen visar jag dig steg för steg (med skärminspelningar) hur du startar upp din maillista OCH förstås: 

Hur du jobbar med den som en del av din business.

Smygtitta på kursen här.

Jobbar med batch working

Kom i kontakt med mig antingen på mail: hej@jacquelinewester.se

Eller DM mig på Instagram, @jacquelinewester

Vilken grund vilar din business på?

No matter what it is that you want to sell. By really becoming clear on the points we’ll go through in this e-book, you’ll find your focus within your business and also: really start to hone in on creating offers that your ideal customers will love.

No matter what it is that you want to sell.

And never again will you wonder what to do when the question: “What the heck am I doing?!” pops up.

With clarity comes confidence, and with confidence comes action. 

In this guide and workbook we will cover the basics of: 

  1. How to become clear on your long term vision
  2. Discovering in what areas you do your best work
  3. Unravel your core values
  4. How to write a one sentence explanation for your business
  5. Dig into who your ideal client is
  6. Write down your brand philosophy
  7. Craft a clear, helpful tagline
  8. Decide what to name your business

Den här webbplatsen använder cookies för att kunna ge dig en så bra upplevelse som möjligt.